joi, 19 februarie 2015

Estee Lauder Idealist Pore Minimizer - Review

Salutare, 

Serumul este un produs nou inclus in rutina mea de ingrijire. Am citit, am auzit, l-au laudat altii si am zis ca e timpul sa folosesc un astfel de produs. Stiam ca vreau serum, insa nu si de care sau ce sa caut la un astfel de produs. Asa ca, am apelat la blogosfera si am inceput sa citesc despre serumuri si parerile blogeritilor de beauty despre ele. 

In toate blogurile am dat peste Idealist care este mega laudat. Cu asteptari pana in cer am mers in Sephora din Palas mall si mi-am cumparat acest ser mult laudat. De la prima aplicare recunosc ca m-a dezamagit. Textura lui, mult prea mata, mi-a uscat tenul si pielea avea un aspect sensibil, ca sa nu mai spun ca fondul de ten arata foarte ciudat pe pielea mea.

Am insistat, i-am dat a 2-a sansa si am consumat cam 3/4 din produs. Pe tot acest parcurs pielea mea nu a fost nici mai fina, nici mai hidratata si cu siguranta nici mai luminoasa, asa cum promite. In plus, am observat ca am unele bubite rosii pe obrazul stang iar in urma unei vizite la dermatolog mi-a spus ca e alergie la unul dintre produsele din rutina de ingrijire. Ghici la care? Ok, recunosc, pielea mea este sensibila si e obisnuita cu produse blande si cat mai naturale, cu acest tip de piele risc oricand sa fac o alergie indiferent de produs. Ce m-a deranjat cu adevarat a fost ca nu am avut nici un rezultat, tenul meu nu a beneficiat de nimic din ceea ce ''reclama'' promitea. Acest produs este un produs care intra in categoria de skin care, insa in ce mai bun caz poate fi considerat un primer mediocru care nu surprinde foarte mult. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu