sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Rutina de ingrijire a Laurei Cosoi

Salutare,


Una dintre cele mai apreciate vedete din Romania este cu siguranta Laura Cosoi. Uneori, intru pe blogul ei pentru sfaturi legate de produse, insa si atunci cand ma roade curiozitatea sa aflu cum a fost la un eveniment. Si ca sa fiu sincera pana la capat, de cele mai multe ori, intru pe blogul ei petru a vedea ce melodii mai asculta, majoritatea mi-au placut. 

Am apreciat curajul de a pune pe blog poze cu ea aranjata, pregatita de un eveniment special, insa si poze in care apare nemachiata. Din postarile ei nu lasa niciodata impresia ca ea e deosebita, ca nu se incadreaza in tiparul femeilor de rand, ci din contra, sustine de cate ori are ocazia ca e un om simplu, normal, care nu face si nici nu are nimic deosebit fata de celelalte femei. Atunci cand iti porti frumusetea cu naturalete, cu incredere si fara urma de aroganta, atunci esti radioasa si transmiti acel ''je ne sais quoi'' si cred ca ei ii iese foarte bine. 

 Mai jos aveti cateva randuri dintr-un post publicat pe blogul ei in care vorbeste de rutina sa de ingrijire. Am apreciat ca  este simpla si adaptata stilului ei. Articolul integral il gasiti aici.

''Secretul tenului meu este: ca nu am niciun secret! Nu sunt innebunita dupa tratamentele cosmetice, nu vanez ultimele aparatii in materie de lifting, nu aplic masti miraculoase in care nu cred. Acord o deosebita importanta etapei de curatare a tenului, il demachiez si apoi folosesc pentru indepartarea completa a imputitatilor peria rotativaVisaPure de la Philips despre care ti-am mai povestit. Mai mult decat atat, atunci cand imi simt tenul obosit il racoresc cu cateva cuburi de gheata si aplic un ulei hidratant (de masline sau macadamia). Sunt insa momente cand simt nevoia sa-mi rasfat tenul, pregatindu-l pentru sezonul rece – in cazul de acum – sau pentru cel cald. Pentru asta imi fac programare la salonul de cosmetica (Tribute Salon by George Soare). Tot ce imi doresc este o curatare normala a tenului si un masaj care sa ma relaxeze complet.''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu