duminică, 15 martie 2015

Saloane care imi plac - Proestetic

Salutare,



M-am gandit ca din cand in cand sa va povestesc despre saloanele pe care le frecventez si care sunt motivele pentru care apelez frecvent la serviciile lor. Dupa o lunga cautare a unei cosmeticiene pricepute care sa-mi ofere sfaturi utile si informatii noi sau ceva in plus fata de ceea ce citeam eu prin reviste, carti, cursuri etc, am dat de Dana.Tot prin intermediul blogosferei am gasit-o si fara sa stiu ca este din Iasi, citeam sfaturile ei de beauty pe alte site-uri. Cand i-am descoperit site-ul si am aflat ca este din Iasi am zis ca neaparat trebuie sa o cunosc. Si pana azi nimeni nu a intrecut-o ca experienta si cunostinte. Daca doriti sa o vizitati iata cateva lucruri pe care trebuie sa le stiti despre ea si serviciile pe care le ofera:

- nu face lucrurile la intamplare. Un tratament la ea dureaza cam 2 ore pentru ca mai intai ii place sa te asculte, sa-i povestesti despre ce produse folosesti, cum, cand, ce nu-ti place la tenul tau, ce ai vrea sa imbunatatesti. Apoi iti face o analiza a tenului (are un aparat smecher, de dermoanaliza) si iti povesteste si ea. Cu ajutorul acestui aparat poate sa vada nivelul porilor, nivelul de hidratare al pielii, zonele in care au aparut deja ridurile, capilarele etc.
- foloseste produse si procedee adecvate problemelor tale. Tratamentul nu este acelasi, aceeasi crema, aceeasi masca, acelasi exfoliant ci le adapteaza in functie de piele. Mi-a povestit o data de o clienta extrem de sensibila la orice produs ii aplica si atunci a apelat la sucul de aloe vera pentru a putea face procedurile necesare. Tot ceea ce face este adaptat in functie de nevoile tenului tau. 
- sfaturile ei nu au intentii ascunse si nici strategii de marketing sau de a-ti scoate banii din buzunar cu orice pret. Iti spune ce poate face ea, in ce produse/proceduri crede, insa si despre ce nu crede, povesteste foarte franc despre lucrurile care sunt inventate special pentru femei naive :) 
- crede sustinut ca ingrijirea pielii inseamna si atentie pentru interior. De la ea am aflat de gelatina si ca putem sa stimulam colagenul, insa nu prin creme aplicate pe piele ci din interior.

Daca doriti sa o vizitati, o gasiti in Iasi, pe blv. Primaverii. Intre timp puteti intra si pe site-ul ei http://proestetic.ro/, dar daca o faceti alocati timp pentru ca veti gasi articole foarte bine-documentate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu