luni, 16 martie 2015

Despre celulita - povestea mea

Salutare,

Celulita este una din cele mai frecvente probleme cu care se confrunta o femeie si fiecare dintre noi am cheltuit multe sume de bani pentru a scapa de ea. Adevarul este ca oricat de multe rugaciuni spunem, ea nu va disparea complet si e un fapt pe care trebuie sa-l acceptam. Oricum mi se pare ca suntem spalate pe creier crezand ca fetele din reclame sunt asa si in realitate. In realitate, toata lumea are imperfectiuni, inclusiv celulita si e ok. Da, a avea celulita face parte din normalitatea noastra.
Din experienta va pot spune ca sunt in razboi cu aceasta problema de la varsta de 18 ani,insa poate aparea si mai devreme de atat. Prima data am crezut ca tine de greutate si atunci am luat masuri. Am tinut dieta, am slabit, insa celulita tot nu m-a parasit.  Apoi am zis ca dieta si sportul sunt elixirul simplu si la indemana oricui care nu pune pret pe comaditate. Comoditatea, la varsta respectiva, a castigat. Chiar daca este o lupta grea iata ce am invatat daca doresti sa ameliorezi aspectul pielii:
- sa te dai cu creme, sa faci sport si sa fii atenta la ce mananci, sunt lucruri care trebuie facute pentru tot restul vietii sau cel putin atunci cand iti pasa cum arati. Niciodata nu o sa poti sa ai perioade mai lungi de o saptamana in care sa nu ai grija de aceste aspecte
- nu te poti stresa la nesfarsit ca ai celulita. Intr-un stadiu mai avansat rezultatele nu vor fi pe masura asteptarilor, insa insistand veti ajunge la un aspect rezonabil al pielii
- nu totul este in controlul tau. De-a lungul timpului vor fi unele schimbari pe care nu le vei putea controla. Chiar daca faci lucrurile corect, insa ai un dezechilibru hormonal sau inflamatie in corp, celulita tot va aparea. Prin urma rezervati-va o marja de eroare. 

Daca nu v-ati descurajat va astept cu articole viitoare in care sa descoperim cum o putem trata/ameliora. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu