duminică, 29 iunie 2014

Despre mine

Salutare,

Ma numesc Roxana si declar cu toata sinceritatea ca sunt pasionata de frumos. Mereu am fost atrasa de design, arhitectura, marketing, insa nici unul din aceste domenii nu mi-a mentinut interesul la fel de mult ca domeniul beauty. Stiu ca aveti multe optiuni de astfel de bloguri insa as dori sa va dau cateva motive pentru care sa-mi vizitati site-ul:


1. Am atins de multe ori pragul de sus, adica am dat cu capul de el. Si unde era prea inalt am intins o mana doar sa nu-l ratez. Altfel spus, am avut multe incercari de beauty si multe esuari. Vestea buna e ca am invatat din greselile mele si am cautat solutii, solutii de care iti voi povesti fara ezitare.

2. Tot ce iti povestesc e testat, citit, documentat, sondat. Informatiile pe care ti le voi prezenta sunt incercate de mine, supuse testelor, citite in alte articole/bloguri/carti.


3. Articolele contin recomandari de solutii homemade, naturale, la indemana oricui insa si solutii gata ambalate in rafturile din magazine.

4. Incepand cu 2014 sunt Ambasador Food Revolution Day. Este un proiect initiat de Jamie Olivier care sustine obiceiurile de mancat sanatoase si consumul alimentelor de provenienta de la producatori locali. Diferite probleme de beauty se pot rezolva si cu ajutorul alimentatiei. 

5. Cred in frumusetea naturala. Consider ca natura este un arhitect foarte priceput si nu incurajez ascunderea trasaturilor sau exagerarea lor. Prin informatiile gasite pe acest site te voi ajuta sa mentii cat mai mult frumusetea naturala.

6. Daca cele de mai sus nu te-au convins, iti mai dezvalui despre mine ca sunt in zodia Berbec iar cand ma iau in serios sunt angajata unui companii multinationale pentru care fac recrutari si ofer consultanta in resurse umane. Cand sunt neserioasa, rad cu toata inima si zgomotos, in ciuda imaginii de domnisoara crescuta la pension.

Daca te regasesti in unul din motivele de mai sus, iti urez bun-venit!

Be your own kind of beautiful!

Roxana 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu