miercuri, 3 decembrie 2014

Benefit push-up liner - review

Salutare,

Dupa cum probabil deja stiti, nu sunt o mare amatoarea de machiaj. Cu toate ca dupa ce asculti tutorialele Lisei Eldridge iti vine sa mai incerci una, alta, doar asa sa vezi de iti iese. Recunoc, de cand vizitez site-ul ei, imi place sa incerc mai des arta machiajului. Machiajul ideal pentru mine este cateyes. De multe ori am incercat sa-l realizez, am testat toate produsele in materie de eyelinere, de la creion khol, gel, perie subtire, perie in colt, pana la eyelinere carioca. Nici una din aceste variante nu a mers. daca la un ochi iesea ok codita, la celelalt era mai sus, nu iesea atat de subtire, etc. Asa ca, am renuntat. Cand mi se facea dor, apelam la serviciile unui salon, insa nu am avut mare succes. Dupa astfel de experiente nu am incredere in machiajul de la salon, simt ca folosesc aceeasi tehnica, aceleasi culori, aceleasi obiceiuri pentru toate persoanele. Eu vreau un machiaj, simplu, curat, luminos si uneori simt ca nu se tine cont de toate aceste lucruri. Imi incarca fata, pun prea mult fard(ca vb aia daca tot ai venit la salon sa se vada) iar cand am incercat sa-mi fac cateyes la salon a fost un esec total. Conturul era uniform, aveam coditele la fel, insa linia era foarte groasa si deloc aproape de gene. Prin urmare, aspect de ochi obositi incarcati, tristi.
De atunci, de cele mai multe ori, la majoritatea evenimentelor, prefer sa ma machiez eu acasa. Niciodata nu am fost nemultumita de serviciile mele :) daca tot investesc in produse bune, de ce sa nu le folosesc in mod constant.

Anul acesta cei de la Benefit au lansat eyelinerul The're real! push-up liner. A fost pentru prima data cand am putut sa realizez acest tip de machiaj dupa placul meu. Marele avantaj al acestui produs este forma stiloului. E oblic si permite trasareea cu usurinta a coditei. Plus,  fiind atat de subtire si dintr-un material cauciucat linia se poate trasa foarte aproape de radacina genelor.

Ce imi place la acest produs:
- prezentarea produsului in forma de stilou care permite trasarea foarte usor a linei
- faptul ca este waterproof, pe parcursul zilei nu lasa culoare neagra sub ochi, nu se intinde
- necesita o cantitate mica de produs pentru ambii ochi. Doua rotiri sunt sufieicente pentru ambii ochi

Ce nu-mi place la acest produs:
- fiind waterproof, trebuie sa trasezi linia din prima, nu prea permite retusuri ulterior
- necesita un ritual riguros de demachiere, trebuie insistat putin
- textura lichidului este usor uscata, in timp devine si mai solid si destul de greu de intins

Be your own kind of beautiful
Roxana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu